Hallitse, mittaa ja johda

Ratkaisu asiakaspalvelun ja -kohtaamiseen liittyvien prosessien hallintaan. Sama kokonaisvaltainen ratkaisu saattaa yhteen monikanavaisen asiakaspalvelun ja myynnin hallinnan – yhdistäen näihin robotiikan (RPA) ja tekoälyn (AI) tarjoamat mahdollisuudet. Ratkaisun avulla saatte välineet asiakaskokemuksen johtamiseen ja kehittämiseen.

Puhelin, sähköposti, chatti tai somekanavat – Softera Horizon kokoaa ne kaikki yhteen. Asiakastunnistaminen, tiedon rikastaminen ja yhteydenottojen automaattinen käsittely.

Softera Horizon on ratkaisu asiakaspalvelun ja myynnin hallintaan, sekä asiakaskokemuksen johtamiseen ja kehittämiseen.

Softera Horizon antaa reaaliaikaisen kuvan asiakkaan tilanteeseen sekä arkistoi jokaisen asiakaspalvelukohtaamisen ja sen sisällön. Järjestelmä tuo prosessin palvelukohtaamisten hallintaan ja tarjoaa lähes rajattomat mahdollisuudet yhdistää tapahtumien käsittelyyn automaatiota ja tekoälyä.

Asiakas päättäköön, missä ja millä tavoin hän haluaa kontaktoida yritystäsi. Softera Horizonin avulla olet aina hyvin valmistautunut jokaiseen asiakaskohtaamiseen ja pystyt tehostamaan myyntiä ja palvelutarjoaman esittelyä asiakaskohtaamistilanteissa.

Kolme syytä valita Softera Horizon-järjestelmä

  1. Asiakaspalvelukanavat ja myynti haltuun

Softera Horizon tarjoaa työvälineet monikanavaisen asiakaspalvelun sekä kanavissa tapahtuvan myyntityön ja kampanjoiden hallintaan. Voit hallita ja johtaa yhdellä järjestelmällä yrityksenne puhe-, mobiilipuhe-, sähköposti-, verkkolomake-, chat- ja some-kanavia (mm. Facebook, Twitter). 

Softera Horizon yhdistää palvelukanavien asiakaspalvelun ja kanavissa tapahtuvan myynnin. Työskentelyä ohjataan kokonaisuutena, joten asiakaspalvelun henkilöstöresursseja voidaan joustavasti ja tarpeiden mukaan kohdentaa myyntiin.

  1. Yksi työpöytä asiakaspalveluun

Horizon tuo kaikki asiakaspalvelun vaatimat liiketoiminnan tietojärjestelmät asiakaspalvelijan työpöydälle. Asiakas tunnistetaan automaattisesti ja tunnistustiedon perusteella asiakaspalvelijan käytössä ovat valmiiksi ladatut asiakastiedot kaikista taustajärjestelmistä. Ainutlaatuisen ohjelmistorobotiikan (RPA) ja integraatiotekniikan ansiosta tietojärjestelmiä käytetään niiden omien käyttöliittymien kautta, mikä tekee integraatioista kevyitä toteuttaa ja helppoja ylläpitää.

  1. Hallitse asiakaspalvelutapahtumien koko elinkaarta

Palvelutapahtumien hallinta eli tiketöinti on keskeinen osa järjestelmää. Horizonin avulla hallitset palvelutapahtumien koko elinkaarta. Järjestelmä hallitsee palvelutapahtumien delegointiin, käsittelyryhmiin, käsittelyaikoihin ja palveluhistoriaan liittyvät toiminteet. Kaikki palvelutapahtumien käsittelyt tallentuvat, joten asiakaspalvelulla on aina ajanmukainen tieto asiakkaan palveluhistoriasta. Järjestelmään on useita käyttöliittymiä, joten sitä voidaan käyttää työpisteen lisäksi myös web-selaimella tai mobiili-aplikaation kautta.

”Joustava ja asiakaslähtöinen toimittaja. Kyennyt vastaamaan liiketoimintamme meille asettamiin haasteisiin ja olemme yhdessä saaneet kehitettyä asiakaspalvelumme prosesseja.”

- Esa Rytky, Caverion Suomi Oy

”Softeran palvelutaso ja asiantuntemus kykenevät vastaamaan nopeasti kehittyvän liiketoimintamme tarpeisiin – kumppani, jota voimme suositella lämpimästi myös muille”

- Johanna Heinilä, Lounea Palvelut Oy

”Softera on innovatiivinen ja ketterä toimija. He kykenevät luomaan toteutuskelpoisia, asiakaspalvelumme laatua parantavia ratkaisuja.”

- Toni Tikkanen, Lounais-Suomen Jätehuolto Oy

”Softeran ratkaisuilla saimme monikanavaisen asiakaspalvelumme hallintaan ja kehitämme jatkuvasti yhdessä sen toimintaa.”

- Marju Töyrylä, Lahti Energia Oy