Softera on toimittanut Horizon-järjestelmän Mediatalo ESA Oy:n käyttöön.
Softeran Horizon-järjestelmä käyttöönotettiin tukemaan Mediatalo ESA:n monikanavaista asiakaspalvelua, yhdistäen puhelimitse, sähköpostilla ja web-lomakkeilla tapahtuva asiakaspalvelu yhteen järjestelmään. Mediatalo ESA:n asiakaspalvelussa työskentelee henkilöitä useissa eri toimipisteissä. Softera Horizon tarjoaa välineet hajautetun asiakaspalvelutyön ohjaamiseen, sekä työn reaaliaikaiseen seuraamiseen.
”Horizon-järjestelmä yhdistää hajautetun asiakaspalvelumme, sekä useat palvelukanavat yhteen järjestelmään. Tämä mahdollistaa asiakaspalvelutyön ohjaamisen ja johtamisen, sekä tarjoaa näkymän asiakaspalvelun kokonaistilanteeseen. ”Järjestelmä hakee automaattisesti keskeiset asiakastiedot järjestelmästämme, tarjoten näin asiakaspalvelijallemme automaattisesti tunnistetun asiakkaan palvelunäkymän. Uuden järjestelmän myötä pääsemme kehittämään asiakaspalvelumme prosesseja ja uskomme tämän näkyvän positiivisena muutoksena asiakkaillemme päin.” – järjestelmän käyttöönottoon liittyvistä tavoitteista kertoo Minna Pohjolainen Mediatalo ESAsta.
”Horizon käyttöönotto Mediatalo ESA:lla liittyi suurempaan viestintäratkaisuiden uudistamishankkeeseen asiakkaalla. Softera tuntee hyvin media-alan liiketoimintaa, sekä järjestelmiä. Uskomme tämän auttaneen projektin suunniteltua läpivientiä. Asiakaspalvelua tarjotaan nykyisin monessa eri kanavassa ja näiden keskitetty hallinta nähdään nykyisin entistä tärkeämmäksi. Haluamme Softerassa auttaa asiakkaitamme näiden haasteiden voittamisessa ja tarjota mahdollisuuden korkealaatuiseen ja kustannustehokkaaseen asiakaspalveluun.” – kommentoi Mediatalo ESA:n Horizon toimitusta Softera Oy:n myyntipäällikkö Kimmo Matilainen.
Lisätietoja:
Minna Pohjolainen asiakaspalvelupäällikkö, Mediatalo ESA Oy, +358 44 7360 283
Kimmo Matilainen, myyntipäällikkö, Softera Oy, p. + 358 44 722 7197