Softeran palveluita ja projektitoimituksia koskien on tehty asiakastyytyväisyyskysely helmikuussa 2016. Asiakkaat arvioivat infrapalvelujamme, tuki- ja ylläpitopalvelujamme, ohjelmistopalvelujamme ja näiden käyttöönottoon liittyneitä projekteja.
Yli 95% vastaajista on valmis suosittelemaan palvelujamme muille toimijoille ja ovat vakuuttuneet Softeran asiantuntemuksesta sekä palvelutuotannossa että projektitoimituksissa.
Lähes 90% vastaajista kokee, että palvelukokemus tuki- ja ylläpitopalveluista on erinomainen tai hyvä (apua saa aina tai useimmiten) – 71% antaa korkeimman arvosanan eli palvelu koetaan erinomaiseksi.
Lähes 80% vastaajista kokee, että infra- ja ohjelmisto palveluissamme ei ole palveluaikana lainkaan häiriöitä tai on yksittäisiä häiriöitä, jotka häiritsevät liiketoimintaa harvoin.
Yli 60% vastaajista kokee Softeran palvelut merkittävästi tai jonkin verran paremmiksi kuin yrityksen käyttämien muiden vastaavien toimijoiden palvelut.
Lämpimät kiitokset kaikille kyselyyn vastanneille. On hienoa, että kiireiden keskellä löysitte aikaa antaa meille arvokasta palautetta toiminnastamme. Käsittelemme palautteet sisäisesti ja pyrimme kehittämään palvelujamme edelleen siten, että voimme jatkossa olla entistä useampien asiakkaiden arvostama toimija.
Vantaalla 11.3.2016 Päivi Hiiri – johtaja, Palvelutuotanto