Oletko myyntilaskutuksen ja -reskontran osaaja?
Etsimme BSS-tiimimme vahvistukseksi Vantaalle laskutuksen ja reskontran SQL-taitoista ratkaisuasiantuntijaa ohjelmistoliiketoiminnan kehitys- ja tukitehtäviin.
Haluatko hypätä uusiin haasteisiin ja tarjota asiantuntemuksesi Softera T360°-palveluympäristömme jatkuvaan kehittämiseen ja palvelutuotantoon?
Pääset kanssamme kehittämään kotimaista SaaS-pohjaista BSS/ERP-järjestelmää, sekä osallistumaan asiakkaidemme järjestelmän käyttöön liittyvään asiantuntijatason neuvontaan ja opastukseen. Toimit osana Softeran palvelutiimiä, joka vastaa asiakkaidemme noin 400meur vuotuista liikevaihtoa pyörittävän järjestelmäkokonaisuuden aukottomasta toiminnasta.
Työtehtävissäsi selvität ja ratkaiset ERP-järjestelmäämme liittyviä laskutuksen, reskontran ja talouden kokonaisuuksien asiakastarpeita. Tehtäviisi kuuluu muutostarpeiden suunnittelua yhdessä asiakkaiden taloustiimien kanssa, sekä palvelujen operointia asiakkaiden järjestelmissä joko vastuuhenkilönä tai varahenkilön roolissa. Sinulla on teknistä osaamista ja pystyt tekemään datapäivityksiä sekä tiedonhuoltoa suoraan asiakasympäristöiden Oracle -tietokantoihin.
Asiakasrajapinnan lisäksi osallistut ohjelmiston kehityksen suunnitteluun erityisesti talouden ja laskutuksen osa-alueilla. Seuraat aktiivisesti yleistä kehitystä ja lainsäädäntöä näillä osa-alueilla ja osallistut esim. Verkkolaskufoorumin tilaisuuksiin. Ohjelmistokehitystyöhön liittyen osallistut erilaisiin tarveselvityksiin ja -määrityksiin toimien omien vastuualueidesi asiantuntijaroolissa. Halutessasi voit osallistua myös ratkaisuiden testaamiseen osana testaustiimiämme.
Tehtävässä menestyminen edellyttää
- vähintään perustason SQL-taitoa ja kiinnostusta kehittyä siinä
- laskutuksen, reskontran ja taloushallinnon prosessien tuntemusta
- aikaisempia näyttöjä asiakasrajapinnassa tapahtuvasta itsenäisestä työskentelystä
- hyviä vuorovaikutustaitoja
- innostunutta ja positiivista can do -asennetta
Lisäksi arvostamme kokemusta
- Oracle -tietokannoista ja PL/SQL:stä
- Finvoice -aineistojen käsittelystä
- liiketoimintakriittisten järjestelmien tuki- ja ylläpitotehtävistä
- teleoperaattori- ja / tai ympäristönhuoltoliiketoiminnan tuntemusta
- toiminnanohjausjärjestelmien tuntemusta erityisesti laskutuksen ja myyntireskontran osalta, sekä B2C- että B2B-liiketoiminnan parista
Softera on yritys, jossa osaamista ja asiantuntijuutta arvostetaan. Meillä henkilöstötyytyväisyys on vuosittain korkeaa luokkaa (noin 4,5/5,0) ja asiakastyytyväisyytemme on erinomaisella tasolla (4,8/5,0). Oman alamme huippuasiantuntijat työskentelevät meillä merkityksellisten projektien ja tyytyväisten asiakkaiden parissa.
Tarjoamme
- haastavan ja monipuolisen tehtäväkentän
- vakituisen työsuhteen, hyvät edut, kannustavan palkan ja joustavat työajat
- itsenäisen työn ja mukavat työkaverit
- mahdollisuuden itsesi ja osaamisesi kehittämiseen
Lisätietoja työtehtävästä antaa toimitusjohtaja Teemu Nyberg, puh. 0400 469 007.
Lähetä palkkapyynnöllä varustettu hakemuksesi ja CV osoitteeseen rekry @ softera.fi
Haku päättyy to 15.9.2022 klo 16.00 tai sopivan henkilön löydyttyä.
Softera Oy kehittää ja ylläpitää asiakkailleen liiketoiminnan tukijärjestelmiä asiakaskohtaamisten, asiakashallinnan ja laskutuksen tarpeisiin. Softeran päätuotteet ovat Softera T360° -toiminnanohjausjärjestelmä, sekä monikanavaisen asiakaspalvelun ja myynnin hallintajärjestelmä Softera Horizon.
Softera on vakavarainen yritys, jonka omistajina ovat 9 paikallista teleoperaattoria. Softeran asiakaskunta koostuu suomalaisista telco-, energia-, ympäristönhuolto- ja mediatoimialan yrityksistä. Yrityksellä on toimipisteet Vantaalla, Kuopiossa ja Seinäjoella.