MYYNTI 09 2310 2040

Varaa esittely ja pyydä tarjous



Olet täällä hyvästä syystä:
haluat asiakkaan, myynnin ja
asiakaspalveluprosessin paremmin mukaan
järjestelmiinne.

Haluaisitko saman voiman kuin lehtimyyjäsi tai teleoperaattorisi: kyvyn tunnistaa asiakkaan mielenkiinnon kohteet tai palvelutarpeet juuri oikealla hetkellä? Tarjota asiakkaillesi sopivia tarjouksia silloin, kun niille on kysyntää?

Asiakaskäyttäytymisen seuranta ja sen valjastaminen myynnillisiin tarkoituksiin on tätä päivää ja kilpailijasikin tekevät sitä. Tee samoin Softera T360:n avulla.

Softera T360 lisää olemassa oleviin järjestelmiinne modernin palvelukerroksen, jonka avulla uudistatte järjestelmienne käytön ja saatte niistä enemmän irti. Meidän ei tarvitse korjata sitä, mikä nykyisissä järjestelmissänne jo toimii, joten hanke on helppo ja kustannustehokas.

Softeran ratkaisuiden avulla saatte mahdollisuuden tavoitella uusia asiakkaita, lisää euroja ja enemmän katetta – autamme teidät kaupallisesti uudelle tasolle. Softera T360 auttaa teitä hallinnoimaan keskitetysti kaikkia asiakkaaseen liittyviä prosesseja: tuotteistusta, myyntiä, tuotantoa, asiakaspalvelua ja laskutusta.

Varaa esittely tästä

Varaa esittely ja pyydä tarjous



Softera T360 -ratkaisun hyödyt:

Lisää myyntiä

Softera 360 nostaa CRM:n toiseen potenssiin. Ratkaisumme sisältää myynnin ja asiakaspalvelun työkalut, joiden avulla asiakkaanne pysyvät tyytyväisinä. Teemme lisämyynnin helpommaksi: reaaliaikaisen näkymän ansiosta voitte tarjota asiakkaalle sopivia ratkaisuja juuri oikealla hetkellä. Saatte hallitusti tiedon kaikista asiakkaalle suoritetuista tapahtumista myynnin tueksi ja sidottua myynnilliset toiminnot osaksi kaikkia asiakaskohtaamisia. Lisäksi voitte kohdistaa myyntikampanjoita hallitusti uusiin kohderyhmiin.

Apua asiakaspalveluun

Softeran ratkaisut modernisoivat asiakaspalvelunne tälle vuosikymmenelle. Saatte yhden, keskitetyn näkymän asiakkuuksiin. Tiedätte jatkuvasti, mitä asiakkaan myynti- ja palveluprosesseissa tapahtuu. Palvelukerroksen avulla asiakkaan tunnistaminen, tiketöinti ja palvelutapahtumien delegointi asiakaspalvelijoille sujuvat automaattisesti. Asiakaspalvelu sujuu useissa kanavissa helposti ja keskitetysti. Tahtoessanne jokainen asiakaskohtaaminen on myyntitilanne. Asiakaspalvelu paranee kokonaisvaltaisesti.

Ei mittavia muutosprojekteja

Kuin vetokoukun lisäisi autoon: muutama uusi kytkentä ja pultit kiinni! Softera T360:n avulla nykyinen ERP ja CRM saadaan hyötykäyttöön ilman mittavia muutosprojekteja. Tuomme modernin palvelukerroksen nykyisen ratkaisunne päälle.

Prosessit, tuotteet ja laskutus haltuun

Myynti- ja palvelutapahtumiin voidaan liittää tuotekohtaisesti prosesseja. Prosessimoottori varmistaa, että yrityksessänne kuvatut prosessit suoritetaan suunnitelman mukaan, eivätkä ne ole vain osa pakollista dokumentaatiota. Tuotehallinnan avulla pääsette kehittämään uusia tuotteita ja hinnoittelemaan niitä. Ja mikä tärkeintä, laskutusominaisuus varmistaa, että kaikki tehty työ päätyy lopulta laskulle.

Kutsu meidät esittelemään hyötyjä

Varaa esittely ja pyydä tarjous



Jos nykyjärjestelmä ei vain yksinkertaisesti riitä

Ehkä nykyinen ERP ohjaa tuotantoa erinomaisesti. Siihen on toteutettu yrityksenne toimintaprosessit ja sen rakentamiseen on käytetty paljon rahaa ja aikaa. Mutta maailma muuttuu ja markkinaan on reagoitava nopeasti. Taipuvatko nykyiset järjestelmänne myynnillisiin tarpeisiinne, tänään ja huomenna? Softeran T360-ratkaisua voidaan käyttää nykyjärjestelmäänne täydentävänä palasena tai itsenäisenä, nopeana ja helppona toiminnanohjausratkaisuna. Softera T360 on maamme suosituimpia toiminnanohjausjärjestelmiä teleoperaattoreiden keskuudessa. Softera T360 Horizon auttaa asiakaspalvelun menestyksekkäässä monikanavaisessa hoitamisessa. Tällä kokonaisuudella tuotte toimintanne helposti nykyaikaan.

Softera – helppoja hankkeita, hyviä tuloksia

Me uskomme hyvin toteutettuihin ja helppoihin järjestelmähankkeisiin – sekä järjestelmiin, jotka tekevät sitä mihin ne on suunniteltukin: auttavat takomaan tulosta viivan alle. Siksi Softeralla on vain tyytyväisiä asiakkaita ja onnistuneita projekteja jo vuosikymmenten ajalta. Toteutuksiimme luotetaan. Palvelukerroksemme avulla hoidetaan vuosittain yli miljoona palvelutapahtumaa ja laskutetaan sadoilta tuhansilta asiakkailta yli 350 M€. Järjestelmiämme käytetään erityisesti energia-, media- ja tietoliikennealalla.

Ota yhteyttä

Jos käyttämänne järjestelmä on jäykkä, vaikea käyttää tai hidastaa toimintoja, älä antako sen enää hidastaa kehitystänne – astukaa kanssamme sujuvampaan aikaan. Anna meidän näyttää, miten voit muuttaa liiketoimintasi suunnan tuomalla asiakkaan mukaan järjestelmiisi. Viemme aikaasi vain hetken ja lupaamme muuttaa käsityksesi järjestelmähankkeista!

Ota yhteyttä

Varaa esittely ja pyydä tarjous