
Tarjooma, tilaus-toimitus, laskutus
Toiminnanohjausjärjestelmä (ERP/BSS) koko prosessiketjun reaaliaikaiseen hallintaan joustavasti: tuotteet ja tarjooma, asiakas- ja sopimustietojen hallinta sekä asiakasviestintä, laskutus ja myyntisaatavat
Softera x360° -toiminnanohjausjärjestelmä soveltuu useiden eri toimialojen toiminnanohjaukseen. Järjestelmää on parametroinnilla mahdollista sovittaa erilaisiin toimintaympäristöihin, joissa asiakkaiden sopimusrakenteet ja tuotteistuksen hallinta ovat keskeisessä roolissa. Softera x360° järjestelmä on jo todettu soveltuvaksi mm. telco-, energia-, ympäristönhuolto- ja IT-palveluliiketoiminnan tarpeisiin.
Softera x360° -toiminnanohjausjärjestelmä on ratkaisusi, kun haluat päästä eroon useiden, osin päällekkäisten järjestelmien viidakosta, nopeuttaa asiakaspalvelua, lisätä työnteon tehokkuutta ja taloudellisuutta sekä helpottaa myyntiä.
Softera x360° -toiminnanohjausjärjestelmässä yrityksen ja sen asiakkaiden liiketoimintakriittinen tieto on yhdellä klikkauksella käden ulottuvilla. Olitpa sitten päivittämässä tuotetietoja, tekemässä tilausta, varaamassa toimitusta tai käymässä läpi laskutusta, Softera x360° kokoaa tarvitsemasi tiedot nopeasti ja näppärästi yhteen näkymään.
Asiakkuuksien hallinta, raportointi ja asiakastyytyväisyyden mittaaminen ei ole vielä koskaan ollut näin helppoa. Kysy meiltä miksi.

Kolme syytä valita Softera T360° -toiminnanohjausjärjestelmä
- Tehokkaampi asiakaspalvelu
Softera x360° -järjestelmä tarjoaa todellisen 360-asteen näkymän asiakkaaseen, mikä mahdollistaa korkeatasoisen asiakaskohtaamisen. Selkeä ja havainnollinen näkymä asiakkaan tilanteesta tehostaa toimintaa asiakaspalvelutilanteessa ja parantaa asiakaspalvelun laatua.
- Tuotteiden elinkaaren ja kampanjoiden reaaliaikainen hallinta
Softeran x360° -järjestelmä antaa edistykselliset työvälineet joustavaan ja vaativaan tuotehallintaan. Monipuolisen tuotemallin avulla tuotetietoja sekä nopeasti muuttuvia kampanjoita on helppo hallita ja ylläpitää.
- Kaikki prosessit omissa käsissä
Softera x360° tarjoaa ratkaisun, joka tukee asiakkaan prosesseja ja tekee niistä läpinäkyviä. Prosesseja ei siis enää vain kuvata, vaan ne ohjaavat koko järjestelmää. Prosessien hallinta mahdollistaa tulosten tarkan mittaamisen ja edesauttaa tiedolla johtamista.